صفحات

۱۳۹۳-۰۲-۲۰

نوشته شهناز نیرومنش در سالروز بازداشت استاد محمد علی طاهری

نوشته شهناز نیرومنش در سالروز بازداشت استاد محمد علی طاهری

شهناز نیرومنش، از مربیان عرفان کیهانی و مدیر بنیاد گسترش و نشر آثار و افکار محمد علی طاهری، در صفحه فیسبوک خود نوشت:۱۴ اردیبهشت(چهارم ماه می) سالروز بازداشت غیر منصفانه استاد محمدعلی طاهری است.
در این سه سال شاهد انواع تهمت ها،توهین ها و فضاسازی های مجعول برای مخدوش نمودن چهره ی این معلم عشق که آموزه هایش تمامی مردم جهان را به خود فرا می خواند، از سوی ناآگاهان و مغرضین بوده ایم؛و امروز در شرایطی که توجه جهانیان از ملیت ها و مذاهب مختلف بسوی آموزه های این معلم گرانقدر جلب شده ، هنوز شاهد بی حرمتی و ادامه حبس ایشان در زندان انفرادی بند 2 الف بازداشتگاه اوین هستیم.
به همت مؤسسه اینتریونیورسالیسم در امریکا، فیلم مستند کوتاهی با نام " ایدئولوژی ممنوعه " به جامعه جهانی فرادرمانگران،حقوقدانان و نیز روشنفکرانی که مایل به رویت حقیقت از ورای تعصبات مذهبی، علمی و.... هستند، تقدیم میشود؛ امید که با تداوم اعتراضات بین المللی علیه تعدی به حقوق این سرمایه معنوی بشریت ،شاهد احقاق حقوق از دست رفته ی ایشان باشیم.
این فیلم کوتاه، گزارشی از تجربیات افراد غیر ایرانی و انگلیسی زبان است که با آموزه های این استاد گرانقدر آشنا شده اند و درخواست آزادی ایشان را دارند :


https://www.youtube.com/watch?v=uTBF1HTiOr8#t=21


A true story about a #banned_ideology & practice which has helped millions to improve their life quality. The founder of this practice, "Master Taheri" is in #jail for being active in non permissible ideologies!

May 4th 2014, is the starting of the fourth year of his #imprisonment!!

His students is #United_States, demanding his #freedom !

watch & share if you believe in freedom of beliefs

http://rahekamal.org/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر