۱۳۹۳-۰۲-۱۱

خنثي سازي تشعشع منفي جهت نگهداري طلسم و جادو:

خنثي سازي تشعشع منفي جهت نگهداري طلسم و جادو:

ما در زمينه طلسم و جادو و براي قطع طلسم و جادو کنترل تشعشع منفي را داشتيم. حالا اين قطع شده و ما داريم اينها را نگه مي داريم (اين طلسم ها را به ما مي دهند براي قطع و اينها هميشه پيش ما هست، توي جيبمان، ...).

با توجه به بحث شعور و ضد شعور، وقتيکه ما يک چيزهائي را نگه مي داريم، يا اين شعور مثبت است، يا منفي است، وقتي طلسم است، يعني منفي است، ما قطع کرديم ولي تشعشع آن منفي است، حالا ما اينها را تلمبار کرديم. اگر قرار باشد که اين طلسم ها را نگهداري کنيم، يک پاکسازي لازم است که تشعشع منفي آن هم قطع شود.

اين ارتباط يک ارتباط کاربردي است.
بعضي از ارتباطات کاربردي است مثل اين ارتباط، بعضي از ارتباطات احتياج به پيگيري دارند مثل همفازي کيهاني، ارتباطات نماز، ارتباط لامکان، لازمان و لاتضاد و...
لازم است پيگيري شود.

دوستاني که مي خواهند اين طلسمها را تا اطلاع ثانوي پيش خودشان نگهداري کنند، تشعشعات منفي آن را بايد تحت کنترل در بياورند تا مشکلي ايجاد نشود.

ممکن است در بعضي از اينها از آيات قرآن استفاده شده، نمي شود دور انداخت، در آب انداختن هم در اصل رد کردن محترمانه است، اشکالي ندارد، افراد نمي توانند نگه دارند و ما خودمان هم مي گوئيم رد کنيد برود، نگه نداريد.

ولي به هر صورت اين ارتباط را هم استارت مي زنيم اگر داريد نگهداري مي کنيد، اشکالي پيش نيايد.

اين ارتباط نيازي به اجازه ندارد.
آيه 102 سوره بقره استناد قرآني آن است که مي توانيد يک جانبه و يک طرفه به عنوان طلب خير کار کنيد.
============
و آنچه را كه شيطان[صفت]ها در سلطنتسليمان خوانده [و درس گرفته] بودند پيروى كردند و سليمان كفر نورزيد ليكن آن شيطان[صفت]ها به كفر گراييدند كه به مردم سحر مىآموختند و [نيز از] آنچه بر آن دو فرشته هاروت و ماروت در بابل فرو فرستاده شده بود [پيروى كردند] با اينكه آن دو [فرشته] هيچ كس را تعليم [سحر] نمىكردند مگر آنكه [قبلا به او] مىگفتند ما [وسيله] آزمايشى [براى شما] هستيم پس زنهار كافر نشوى و[لى] آنها از آن دو [فرشته] چيزهايى مىآموختند كه به وسيله آن ميان مرد و همسرش جدايى بيفكنند هر چند بدون فرمان خدا نمىتوانستند به وسيله آن به احدى زيان برسانند و [خلاصه] چيزى مىآموختند كه برايشان زيان داشت و سودى بديشان نمىرسانيد و قطعا [يهوديان] دريافته بودند كه هر كس خريدار اين [متاع] باشد در آخرت بهرهاى ندارد وه كه چه بد بود آنچه به جان خريدنداگر مىدانستند (بقره 102)

دوره 8 - جلسه 6 - زنگ 2 - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر