صفحات

۱۳۹۳-۰۲-۱۴

موارد مجاز افراد مشمول

موارد مجاز افراد مشمول

جهت اعمال تشعشع دفاعي بدون کسب اجازه

1 – فرزندان (اگر نابالغ هستند و يا تحت نظر خودتان هستند، يعني اينکه اگر حالشان بهم بخورد تنها کسي که در مورد او تصميم مي گيرد شما باشيد، نه اينکه فرزنداني که براي خود زندگي مستقل دارند )

2 – بيمار کمائي شما باشد که قادر به تصميم گيري در مورد خود نيست (ترجيحا با اطلاع يکي از بستگان بيمار). اما در خصوص بيماراني که در تيمارستان هستند، گرچه اين دسته از بيماران هم قادر نيستند خودشان براي خودشان تصميم بگيرند، نبايد به آنها تشعشع دفاعي بدهيم، چون اگر ما به آنها تشعشع دفاعي بدهيم، يکدفعه بهم مي ريزند و گروه معالج فورا مي بندند به دارو و شوک الکتريکي و داغونش مي کنند. با هر شوکي يک بخش از سلولها از دور خارج مي شوند، اينقدر تا که ديگر گيرنده ها وجود نداشته باشند و طرف بدون واکنش به گروه معالج خودش نگاه بکند. خوب اين هم که راهش نيست.

بنابراين ما به اين گونه بيماران تشعشع دفاعي نمي دهيم تا انشاءالله کلينيک هاي مخصوص خودمان و تحت نظر شما فرادرمانگران باشند که در آنجا ديگر اثري از شوک نباشد و آنها بيرون ريزيهاي خودشان را انجام بدهند و تمام بشود، متاسفانه تا حالا نتوانستيم، اما شديدا دنبالش هستيم تا کلينيکهاي خيريه تخصصي تشعشع دفاعي را هم داشته باشيم.

آموزه هاي دوره تشعشع دفاعي - جلسه 1 - زنگ 1 - استاد طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر