صفحات

۱۳۹۳-۰۲-۱۶

ظلم به هستي!

ظلم به هستي!


يك مطلبي را بايد بگويم كه تمام هستي بايد ما را ببخشد در ارتباط با آلودگي هستي گفتيم كه ما وقتي تشعشع منفي ايجاد مي كنيم جنس اين تشعشع منفي از شعور است. شعور مقدار خيلي كمش با كل هستي برابر است و مثل انرژي نيست كه بگوييم اگر با سرعت نور هم برود حالا كو تا همه هستي را بگيرد، به همه جاي هستي برسد!

اين آلودگي هستي يا آلودگي شعوري چيزهايي است كه در آينده بايد مطرح كنيم، وقتي كه دنياي علم كاملا با مفهوم شعور آشنا شد و فهميد كه شعور هم هست آن وقت تازه آلودگي شعوري مطرح مي شود، آلودگي هستي مطرح مي شود و اين كه تشعشع منفي ما هستي را در معرض آلودگي قرار مي دهد. بنابراين هر كسي به اندازه خودش هستي را آلوده كرده، اين آلودگي هستي به همه چيز برگشته، به همه ذرات برگشته. لذا همه ذرات هستي بايد ما را ببخشند كه در قرآن هم هست كه ملائك از شفعاي ما هستد.

ملائك سمبل و اركان جهان هستي هستند پس متوجه مي شويم چرا اين كارها بايد صورت بگيرد، الزام به اين كار چيست؟ همه ذرات متأثر از ما هستند و بايستي ما را ببخشند. باز ممكن است بگوييم آن ها كه با انسان فرق مي كنند، اما به طور كلي هر ذره شعور دارد و شعور طبيعي و اصلي خودش شعور سالمي بوده، در شرايطي كه اين آلودگي برايش پيش مي آيد در يك جايي همه اين ها ممكن است بازخواست پيدا كند. الان يك ذره نمي تواند از ما بازخواست داشته باشد اما در يك جايي مي تواند اين قضيه مطرح باشد.


آموزه هاي دوره پنج
استاد محمد علي طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر