صفحات

۱۳۹۳-۰۲-۱۲

تثبيت شدن درون

تثبيت شدن درون

راجع به اين گفتيم که دوره هشت بيرون ريزي ندارد صحبت کرديم، اما راجع به حمله شبکه منفي صحبت کرديم و گفتيم حمله شبکه منفي، بيروني نيست، دروني است، بحث درون است.

هنوز خيلي ها فکر مي کنند که شبکه منفي را شناختند، به خود مغرور هستند و مي گويند که آقا ما اصلا تکان نمي خوريم، ما داريم مي رويم به جمع وحدت برسيم، به وحدت اضداد برسيم، کفر و دين در بر عشاق نکوکار يکيست، داريم تازه به آنجا مي رسيم، اما الان بايد بدانيم که تا بحث تثبيت شدن درون ما اتفاق نيفتد، آن وحدت اتفاق نمي افتد. هنوز ما متزلزل هستيم و يک فکر مي تواند ما را متزلزل کند. و نمي توانيم به وحدت اضداد برسيم. زماني آن تحقق پيدا مي کند که گفتيم که به يک نقطه مي رسيم، ما دنبال يک نقطه هستيم،

آن نقطه خاموشي در حرف نمي گنجد.

ما دنبال آن يک نقطه هستيم. اما الان بايد تثبيت بشود، اگر يک فکري بيايد که حلقه مي خواهي چه کار و من بگويم آره، حلقه مي خواهيم چه کار، به اين سادگي از ميدان کنار بروم، و اين ميدان را خالي کنم، در واقع بحث نهادينه بودن قضيه هنوز کار دارد.

اين بحث شبکه منفي، بيشتر از اينکه توجه ما به بيرون جلب باشد، بايد به درون باشد که از کدام زاويه حمله مي شود.

آگاهي آمده که تو خود روح القدس هستي و حالا بيا و درستش کن. وقتي گفت فقط توئي، يعني همه چيز باطل است، روح القدس انسان شمول است و فقط تو و فقط من و فقط اون و ...

فقط خدا به تو نظر کرده و فقط ... فريب است و ما هشت دوره است که داريم با هم حرف مي زنيم. چطوري ما بايد به اين سادگي فريب بخوريم. آمد و گفت فقط توئي، اين فقط يعني کار خراب است، روح القدس مال همه است. روح القدس انحصاري نيست.

بحث اين است که ما مرتب داريم بيرون را نگاه مي کنيم که دشمن از کدام طرف مي آيد، در حاليکه دارد از داخل، کارش را انجام مي دهد.

چون درک وحدت در بيرون از خود، با تثبيت و نهادينه شدن " وحدت دروني " امکان پذير است، توجه به " دشمن دروني " مهم تر از توجه به " دشمن بيروني " مي باشد.

اين دوره هشت، به خودي خود، دوره ارتباطات شيريني است، اما اگر شبکه منفي بگذارد که اين شيريني به کام ما برود و تا مي آيد يک اتفاقي بيافتد، او از يک جاي ديگر وارد شده و از يک نقطه ضعفي يا از يک مسئله اي استفاده مي کند.

دوره 8 - جلسه 6 - زنگ 1 - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر