صفحات

۱۳۹۳-۰۱-۱۲

ضرورت کار کردن با حلقه ها !

ضرورت کار کردن با حلقه ها !


بعضی از دوستان که کلاس تمام می شود دیگر پی گیری حلقه ها را می گذارند کنار و اصلا یادشان می رود که چه حلقه هایی بوده، با توجه به اینکه تعداد حلقه ها زیاد است و هر دوره ای شش هفت حلقه است و ما باید برنامه ریزی منظم و مرتبی برای پی گیری داشته باشیم. خوب ما الان نمی خواهیم برویم دوره هشت. چون در دوره هشت با ده تا دوازده تا حلقه سر و کار داریم، لذا توصیه ما این است که باید از حلقه ها استفاده عملی کرد و در حاشیه اش هم کارهایی مثل فرادرمانی، تشعشع دفاعی را هم انجام بدهیم بخاطر جاری کردن آن فیض الهی و رحمانیت الهی و لایروبی کردن، فراموش نکنیم لایروبی کردن کانال را که آنچیزی که لایروبی می کند و جریان را باز می کند این قضیه جاری کردن آن فیض الهی و رحمانیت الهی است که با کارهایی چون فرادرمانی و تشعشع دفاعی روی دیگران است.

بعضی از دوستان اصلا کار نمی کنند و همینطور روی هم روی هم جمع می شود و بعد دیگر مسدود می شود. این قضیه نیاز به جریان دارد. نیاز دارد که ما جاری کنیم و کار بکنیم، از یک طرف هم می بینیم وقتمان کوتاه است و تند تند میخواهیم حلقه ها را داشته باشیم، بخاطر اینکه واقعا زمان نیست. شاید هر کدام از این حلقه ها واقعا چند سال وقت نیاز دارند و قبلا هم همینطور بوده و سالیان سال دنبال یک حلقه بودند، از یک طرف وقتمان کم است و از یک طرف می خواهیم همه اینها جا بیافتند.

همه اینها شاید با یک برنامه ریزی نه چندان مفصلی ولی بالاخره ما باید روزی نیم ساعت، یک ساعتی وقت بگذاریم و در پاسخ به این سوال که آیا با همدیگر (منظور چند حلقه را با هم ) می شود یا نه؟! باید بگویم با هم هم می شود و این بستگی به شما دارد. الان تجربه کردیم که حلقه ها با هم فرق دارند. مثلا وقتی می روید در ارتباط قونیه دو یک ماجرایی است و وقتی می روید در شارژ یونی یک ماجرای دیگر.

بنابراین این بستگی به شما دارد. یک موقع می خواهید این حلقه را مستقل کار کنید، یکبار می خواهید مثلا حلقه آشتی و درک مرگ را جدا کار بکنید ، خوب این حلقه تجربه منحصر بفرد خودش را دارد. اینها زمانی مشخص می شود و روشن می شود که ما همه در بند عبادت عملی آن که باید جاری باشد و مساله برکت همه مسائل در راه انداختن کار دیگران و عبادت عملی است، باشیم، یعنی اون مهر تایید می گذارد بر روی همه چیزها و در کنارش هم از یک طرف پی گیری پی گیری این ارتباطات و هر کسی باید برای خودش یک برنامه ریزی متناسب با وقت خودش و مسائل خودش داشته باشد.


مطالب دوره هفت عرفان حلقه
استاد محمد علی طاهری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر