۱۳۹۲-۱۲-۱۲

حوزه بیوپلاسما و حوزه پولاریتی و دلائل به هم ریختن پولاریتی

حوزه بیوپلاسما و حوزه پولاریتی و دلائل به هم ریختن پولاریتی

چند سالی است در بلوک شرق حوزه بیوپلاسما کشف شده که در آنها یون های آزاد وجود دارند، اما نمی دانند این حوزه قرار است چه کار کند.

این حوزه وقتی وجود دارد جریان مکش پیش می آید.
این حوزه ممکن است الان قابل عکس برداری نباشد.
اما وجود ما با کمبود یون و الکترون روبروست.

بعد از این حوزه که حس کردیم، حوزه پولاریتی ایجاد می شود و قطب مثبت و منفی به وجود می آید و ما مثل یک آهن ربای الکتریکی می شویم و این آهن ربا تجمعات الکتریکی هم خواهد داشت، مثل کره زمین که یونهای آزاد را جمع می کند.

یکی از آلودگی ها از نظر ما آلودگی پولاریتی است.
مثلاً وقتی ما در یک اتومبیل سوار می شویم چون ساختمان اتومبیل فلزی است حوزه پولاریتی ما تغییر پیدا می کند. به همین خاطر بعد از یک مدت رانندگی احساس خستگی و نابسامانی داریم. مثلاً در همین ساختمان تیرک هایی وجود دارد که فلزی است و دورآن یک حوزه وجود دارد. پس حوزه بدن ما مرتب در حال تغییر است و مشکلاتی به وجود می آید.

آلودگی دیگر آلودگی امواج مختلف است.
امواج تلفن های همراه و مخابراتی و ...
عبور این امواج از بدن ما مشکلاتی ایجاد می کند.
ما وقتی در طبیعت قرار می گیریم از نظرهای مختلف ترمیم می شویم. یکی از نقطه نظر حوزه پولاریتی، چون آنجا دیگر تیر و ستون نیست و بعد هم ما می توانیم تبادل یونی و الکترونی داشته باشیم.

خیلی ها فکر می کنند وقتی می روند کوه چون هوا خوب است و به خاطر اکسیژن شارژ و سر حال می شوند، اما اینطور نیست، یعنی فقط به خاطر هوا نیست. آنجا حوزه های ما ترمیم می شود و ما احساس سر حال شدن پیدا می کنیم.

اصولاً اگر جریان نباشد، حوزه هم نیست.

دوره 6
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر