۱۳۹۲-۱۱-۲۴

کنترل دشارژ درونی !

کنترل دشارژ درونی !

در مواردی عاملی درونی باعث دشارژ ما خواهد شد مانند خاطرات ما !

خاطرات ما یکی از عواملی است که باعث دشارژ خواهند شد. اتفاقاتی که افتاده در هر زمانی اگر باعث دشارژ ما شده، هــر بار که یاد آوری بشود دوباره همان عامل دشارژ را
و همان میزان دشارژ را برای ما ایجاد می کند یعنی یک صحنه ای یک بار اتفاق افتاده و ما دشارژ شدیم ولی تا به حال همان صحنه هزاران بار رزونانس و تشدید داشته است !
بعضی از حوادث در همان زمان دشارژ کننده نبوده ولی الان با دید فعلی ما که به آن نگاه می کنیم می بینیم که در قبال آن باید دشارژ بشویم و دشارژ می شویم !
توقعات ما و انتظارات ما، ایده آل های ما و همین طور مواردی هستند درونی، که این عوامل باعث دشارژ ما خواهند شد بدون این که کسی با ما کاری داشته باشد !
یعنی ما را در یک چهار دیواری که دست هیچ کسی به ما نرسد و از هیچ عاملی هم خبر نداشته باشیم، رها کنند یعنی خودمان را با خودمان تنها بگذارند ما عامل دشارژ را در درون خودمان داریم !

پس فقط عوامل خارجی عامل دشارژ مــــا نیست !
بلکه تجزیه تحلیل های ما، چهار چوب بینش و خیلی از مسائل دیگر باعث می شوند  شارژ بشویم !
پس با یک مقوله دیگری برخورد می کنیم که با عامل خارجی تفاوت فاحشی دارد و دوباره ما در معرض مسائلی قرار می گیریم که می تواند ما را از حرکت به سمت کمال باز بدارد
و عامل ترمز بشود، عاملی بشوند متوقف کننده یا کند کننده !

عوامل دشارژ خارج و درون در مورد همه انسانها با یک شدت و ضعفی از ابتدا وجود  شته و از رسالتهای انسان احاطه و تسلط بر این عوامل دشارژ است !

بدون این که به صورت مستقیم اشاره شده باشد همانطور که در ترم 2 صحبت کردیم
نگفتند که اگر بتوانید عامل دشارژ را کنترل کنید می بریمت بهشت !
و اگر نتوانی می بریمت جهنم !

ولی مختصری اگر در انسان شناسی حرکت بکنیم متوجه می شویم جزو رسالتهای ما هست و این تسلط باعث ذخیره شدن انرژی ذهنی ما می شود و بزرگترین نقطه ضعف ما پوشش پیدا می کند !

دوره 5 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر