صفحات

۱۳۹۲-۰۹-۲۲

اصول حاکم بر فرادرمانی !

 اصول حاکم بر فرادرمانی !

اصل: اولویت درمان با پزشکی رایج میباشد و در صورتیکه موثر واقع نشده باشد فرادرمانگیر میتواند از فرادرمانگران در جهت آزمایش فرادرمانی کمک بگیرد.

فرادرمانگیر به کسی گفته میشود که از درمانهای رایج، نتیجه ای نگرفته باشد، لذا هر کسی بخواهد فرادرمانی را تجربه کند، چنین تلقی میشود که از طب رایج نتوانسته نتیجه ای حاصل کند. فرادرمانگر به کسی گفته میشود که فرادرمانی را روی فرادرمانگیر آزمایش میکند.

اصل: کسانی که داروهائی مصرف میکنند که نمیتوانند آنها را یکباره قطع کنند و تا کنون هم نتیجه ای از درمان رایج نگرفته اند، میتوانند از طریق فرادرمانی جهت معالجه، اقدام نموده و زیر نظر پزشک معالج خود، پیشرفتهای درمانی را پیگیری کرده و با نظر آنان نسبت به کاهش دارو اقدام نمایند.

اصل: اطلاع از نوع بیماری، تاثیری در فرادرمانی ندارد. در ضمن نوع بیماری اشخاص محرمانه است و فرادرمانگر حق سوال کردن در این مورد را ندارد مگر اینکه بیمار مایل باشد راجع به نوع بیماری خود توضیح دهد که این موضوع نیز کمکی به فرادرمانگر نمیکند.

اصل: زمانیکه فرادرمانگر برای فردی ایجاد اتصال نماید، خود نیز در معرض اتصال و اسکن قرار خواهد گرفت.

اصل: فرادرمانی -----> اسکن شعور کیهانی -----> بیرون ریزی -----> درمان

اصل: عدم احساس اسکن به علت تشتت ذهنی، افسردگی و قفل ذهنی است.

اصل: در یک زمان تعدادی فرادرمانگر میتوانند بر روی یک فرادرمانگیر، فعالیت فرادرمانی انجام دهند و همچنین تعدادی فرادرمانگیر میتوانند در یک زمان، تحت فرادرمانی یک فرادرمانگر قرار بگیرند. نتایج حاصله مشابه بوده و تاثیری در نتیجه ندارند و هیچ فرقی بین فرادرمانگران نیست چون عمل توسط شعور کیهانی انجام میشود.

اصل: داشتن ایمان، اعتقاد برای حضور در حلقه وحدت لازم نیست و تنها شرط لازم شاهد بودن است.

اصل: نوع بیماری (مادرزادو ژنتیک، عیب در عملکرد اعضاء، بیماریهای عفونی، معایب مکانیکی، کهولت و خستگی، اشکالات ذهنی، روانی، روان تنی، ذهنی تنی،...) مزمن و حاد بودن و قدمت بیماری، تاثیری در فرادرمانی ندارد.

اصل: زمانهای ارتباط راه دور فرادرمانگیر(بیمار) میتواند در خلال تمام مدت شبانه روز و به تعداد دفعاتی که مایل است انجام شود و محدودیتی ندارد. همچنین این ساعتها با ساعت محلی تعیین شده و فرادرمانگیر در هر کجای دنیا که باشد میتواند ساعتهای ارتباط خود را به وقت محلی به فرادرمانگر اعلام نموده و فرادرمانگر همین زمانها را عینا به شبکه اعلام میکند.

اصل: فرادرمانی از راه دور و نزدیک با هم تفاوتی ندارند و تاثیر یکسان در نتیجه درمان دارند و ارتباطی به توان، لیاقت و استعداد و... فرادرمانگر ندارد.

اصل: فرادرمانگری هیچگونه کارما و عکس العمل منفی برای انسان ندارد، زیرا توسط شعور الهی انجام میشود نه توسط فرادرمانگر.

اصل: افراد تا قبل از دریافت لایه محافظ نباید اقدام به فرادرمانی نمایند. زیرا در معرض تشعشعات منفی و نفوذ موجودات غیر ارگانیک قرار میگیرند که اثرات آن در کوتاه و طولانی مدت بر روی آنان پدیدار خواهد شد. دریافت لایه محافظ با مکتوب نمودن سوگندنامه مبنی بر استفاده مثبت و انسانی به فرد تفویض میشود که پس از تجهیز به آن محافظت فرادرمانگر در مقابل تشعشعات شعور معیوب سلولی و سایر تشعشعات منفی و تداخل موجودات غیر ارگانیک صورت میگیرد.

اصل: نظر به اینکه شبکه شعور کیهانی مجموعه هوشمندی حاکم بر جهان هستی میباشد که در این صورت نه ماده و نه انرژی میباشد. لذا بعد زمان و مکان در آن حاکم نیست و درمان از راه دور و نزدیک توسط آن امکان پذیر میباشد.

اصل: نظر به اینکه فرادرمانی توسط شعور کیهانی انجام میگیرد، لذا فرادرمانگر حق ندارد از بابت انجام آن چیزی را به خود منتسب نماید.

اصل: از آنجا که شعور الهی نیاز به هیچ مکملی ندارد، لذا هیچ چیزی تحت هر نام و عنوان، قابل اضافه کردن به آن نبوده و این موضوع به راحتی قابل اثبات میباشد چرا که با حذف عامل اضافه شده مشاهده میشود که حلقه وحدت کماکان عمل مینماید و این خود رسوا کننده بدعتگذاران و متقلبین خواهد بود که برای تشخیص حق از باطل، در دل آن وجود دارد. در این رابطه هیچگونه بدعتی پذیرفته نیست و فقط نشاندهنده میل فرد به خودنمائی و مطرح نمودن خود میباشد.

اصل: ارتباط راه دور فرادرمانگیر، به صورت نشسته، ایستاده، درازکش، هر حالت و جهتی که برای او مقدور باشد و در هر محلی، ثابت یا متحرک مانند (اتوبوس، هواپیما، کشتی،...) قابل برقراری میباشد.

دوره 1 - جلسه 2 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر