صفحات

۱۳۹۲-۰۹-۲۰

تعریف بیماری چه میشود ؟

سؤال:
تعریف بیماری چه میشود ؟ شما می گوئید خیلی بیماری ها را ما می توانیم کنترل کنیم، و می گوئید هر که متخصص باشد بهتر می تواند کار کند ما یاد گرفتیم که بسپاریم به هوشمندی.

پاسخ:
تعریف بیماری کماکان سر جای خودش است، اما شما الان به صورت فورس ماژور، روی کیستی در کلیه که طرف یک هفته فرصت دارد برای جراحی، کار می کنید ( از طريق ذهن اشتراكي )‌، شما با توجه به اینکه فرصت کم است، می توانید بیائید یک ارتباط برقرار کنید بصورت فرم معمولی و ببینید چه می شود، اگر دیدید نتیجه نداد، بیائید این موضوع را بررسی کنید، یک جوری در کار هوشمندی دخالت کنید، این دخالت، دخالتی است که به شما اجازه آن داه شده، اگر فکر می کنید دخالت است، اصلا آن را تجربه نکنید.

تعریف فراکل نگر کماکان سر جای خودش است، با رعایت همه آنها، شما تنها تجربه ای که قرار است داشته باشید این است که آن Case مورد نظر را هم منظور کنید و السلام، به عبارتی شما قبلا در لیست خود یک اسمی دادید، یک ساعت هم می دادید، که نظر را ثابت کنیم, الان در این ارتباط، اسم را دارد، ساعت را دارد، نوع بیماری را هم اگر شما بیاورید، وارد یک ماجرای دیگری می شود. این ارتباط فقط برای تجربه است، در موارد فورس ماژور که گیر هستیم، زمان محدود است، دست ما را باز گذاشتند و اذن خودشان است، ما خارج از اذن اصلا کاری نمی توانیم انجام دهیم. ما تا حالا می گفتیم نظر، همه می گفتند آقا نظر چیه، این ارتباط این حسن را دارد که الان همه می گویند آقا این چیه مگر نظر نیست (جهت خنده)

حسن این ارتباط است.

دوره 8 - جلسه 5 - استاد طاهری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر