صفحات

۱۳۹۳-۰۱-۱۹

طب مکمل در ایران: فرادرمانی، سایمنتولوژی

برنامه افق ازتلویزیون صدای امریکا (VOA)، امروز ۷ آپریل، به مناسبت روز جهانی بهداشت، به فرادرمانی و سایمنتولوژی اختصاص داده شد.
این برنامه با حضور خانم شهناز نیرومنش مسئول موسسه اینتریونیورسالیزم در امریکا (موافق فرادرمانی از لس آنجلس) و آقای کاظم عطاری مدیر پایگاه اطلاع رسانی پزشکان ایران (مخالف فرادرمانی از واشینگتن) و خانم فرتاش (فرادرمانگر از ایران) با اجرا و برنامه سازی آقای سیامک دهقانپور به مدت ۶۰ دقیقه اجرا شد.
در این برنامه با آنکه دلایل محکمی از طرف خانم نیرومنش در تصدیق فرادرمانی و نظریات علمی استاد محمد علی طاهری، مطرح شد، اما آقای عطاری، فرادرمانگیران را فریب خورده و خس و خاشاک نامید، و فرادرمانی را وسیله ای برای سرکیسه کردن مردم معرفی کرد.

لازم به ذکر است که در نظرسنجی که خود برنامه افق با عنوان <آیا فرادرمانی را باور دارید>، ترتیب داده بود، بیش از چهار هزار نفر شرکت کردند و بیش از ۸۰ درصد از شرکت کنندگان به این سوال نظر مثبت داده اند.

جا دارد از تمامی دست اندرکاران این برنامه، تلویزیون صدای امریکا، خانم فرتاش که به عنوان فرادرمانگر روی خط آمدند و مرکز اینتریونیورسالیزم تشکر و قدردانی نماییم.

به امید درخشش روزافزون آفتاب هوشمندی بر همه باورمندان و ناباوران

  • هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر